2010-05-15
 15:23:29

- When it went good..


My love.

Haiia!

I torsdags träffade jag Fancy i Lund. Vi fikade, åkte sparkcykel i en leksaksaffär,
åt glass, snackade, råkade ta fel skedar(UUUHHEE) och skojsade runt. Mycket trevligt!
Träffade sedan min Beckiy en stund vilket också var riktigt najs! Och sedan blev det
Fancy igen på kvällen. En toppen dag alltså!

Igår gjorde jag inte alls mycket. Sov ut, fixade på rummet(städade lite) och bakade.
Exprimenterade lite i köket och det blev blåbärsmuffins med mörkchoklad. HELT OK.
Jag har gjort iordning det lilla rummet i mitt rum och ska sätta dit symaskinen. Tänkte
börja designa lite egna käder. Jag tänker inte följa några instruktioner utan bara leka lite
med tyg, maskin och fantasi! Blir nog riktigt roligt.

Idag har jag pluggat tyska i två timmar till provet på onsdag. Jag är ute i god tid! Mina ögon
är alldels whodidnghidipppooo nu av allt läsande.. Snart ska jag ta något att äta och sedan fixa mer
på mitt rum och kanske börja sy. Mycket trevligt! Ikväll kommer bästaamandaihelavärlden.

Ha det!


fancy
PUBLICERAT: 2010-05-18, 20:13:57 | URL: http://itsfancy.blogg.se/

FIA UPPDATERA DIG! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: