2010-07-26
 23:46:27

- You smile, I smile.


Random bild på Mig och Vicki.

Dålig uppdatering, I know.

Jag har gjort lite allt möjligt på sista tiden.
Träffat väldigt mycket vänner vilket är riktigt trevligt!

I fredags var jag på 'fest' hos en killkompis med massa vänner,
naajs! I lördags var jag på Malmö FF - AIK med syrran.
Woooow, fyfan vad härligt och roligt det var! Vi stod i
klacken och hejade så rösterna var borta dagen efter.
Vilken adrenalinkick man fick när man stod där.
Dessutom vann MFF, hur awesome var inte det?
På kvällen kom iaf mina tre bästa vänner hit och vi hade riktigt roligt.
De som över här igår också och idag stack jag, Amanda & Vicki till malmö
och hade en mysig dag.

Mitt nyttiga liv började idag. Jag har varit och tränat nu ikväll, så nu värker hela
kroppen! Dessutom dricker jag grönt te och äter frukt. Duktig flicka! Haha.

Mitt i mitt mysande nere i källaren kom syrran inspringande:
-Fia, du måste komma upp och hjälpa oss besluta en sak.
Med en suck gick jag upp där uppe och ser mamma, anna och pappa stirra på månen.
Anna säger: Jag och pappa är övertygade om att månen hoppar upp och ner men
det tycker inte mamma.
Då sa jag att månen står helt still, men att det lyser blått runt mkring och när man har stirrat ett tag
så blir det två och då gör mamma High Five och säger: Det var precis vad jag tyckte!

Min familj är inte normal!

Ha en skön kväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: