2010-07-19
 23:36:51

- Your love made me blind.



Igår var jag med Line och Vicki hela dagen och det var därför jag inte
bloggade. Vi såg två skräckfilmer, fast jag blev inte rädd.. ATTANS!
Jag VILL bli rädd. Vi gick ut och flummade också, love my ladies!
Vi somnade vid 5.. hrm.

Idag var vi på OBS eftersom Line skulle handla lite grejer. Jag köpte
ingenting eftersom jag håller lite i pengarna nu i väntan på lönen!

Nu ikväll orkade jag egentligen inte göra någonting. Hade laddat framför
disneychannel och tänkte sova men fick sms och Adam & CM att komma ut..
Sa först nej, men de mutade mig med en RedBull så jag stack ut en stund!
Nu ligger jag här framför DisneyChannel igen.. Haha!

Imorgon blir det först en sväng förbi Fancey och säga hej när hon
jobbar och sen Entré med Adam och CM!

Ha en skön kväll/natt!

Peace.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: