2010-07-21
 14:06:19

- Is there some way to escape?



I look at you.

Har ni sådana dagar då verkligen ingenting stämmer? Idag måste vara en sådan dag
för mig. Jag är så otroligt förvirrad! Det händer så mycket, man samtidigt så lite
på samma gång. Planer man har förstörs, nya kommer fram. Man får reda på saker
som gör en så otrligt ledsen och förbannad och sen kommer det något att vara glad över.
Just nu tycker jag att det är lite för många motgångar.. Och hur gör man för att ta sig
igenom alla motgångar? Prata med någon? För varje ång jag tar modet till mig och vill
snacka med någon, så visar det säg att den personen själv har bågot den vill prata om
och då vill jag lyssna och försöka förstå, även fast jag kanske själv behövt det av någon.
Life is what you make it, men hur ska man göra det då? Hur ska man få allt att gå ihop?
Life is a mistory, men hur löser man mysteriet? Varje mysterie har väll en lösning?

HUR GÖR NI FÖR ATT TA ER IGENOM MOTGÅNGAR?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: