2010-05-05
 21:36:26

- Plastic Fantastic!


Hey little girl, you're all grown up.
To soon? To soon.

Hellu!

Idag var det NP i KEMI(!!!!). Jag mådde otroligt illa imorse men tog mig dit ändå.

Jag stannade till och med hela dagen och är faktiskt rätt stolt över mig själv(vilket man får

vara ibland). Efter skolan körde bästis mig en bit på cykeln och sen gick jag ut med vovven min.

Mysigt väder idag! 19.00 - 20.00 vare ZUMBA. Shiet vad det är jobbigt! Men kul.

Bästisline följde med mig hem sedan så gick vi en tur med hunden.

Nu blir det nog en lång härlig dusch och sedan ska jag lägga mig i sängen och se

the Hills. Har ni sett det nya avsnittet? Heidi efter 10 operationer?

VARFÖR?! Hon var ju så otroligt söt och så förstörde hon sig själv sådär!



FÖRE ( SÅ SÖT)



EFTER

 

VAD TYCKER NI?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: