2010-03-07
 16:42:02

- Sunlight.


Solsken gör mig så glad!

Hellu!

Idag vaknade jag vid 10, vilket jag tycker är en lagom tid. Man hinner med en hel del(det har jag iochförsig inte gjort idag, men ändå). Jag har iallafall hunnit baka cupcakes! Det kommer både recept och bild så smångingom.

Om en stund ska jag träffa Line och Emelie och äta på Mc. Sen sticker vi hem hit och så kommer Vicki. Tjejkväll!

Imorgon äre studiedag, THUMBS UP! (y) Då ska jag skriva en bokrecension på boken Potensmedel av Karin Brunk Holmqvist, riktigt rolig bok!

BEHÖVER FORTFARANDE TIPS OM HÅRFÄRGSMÄRKEN!

Tchüss!


Amanda
PUBLICERAT: 2010-03-07, 17:25:00 | URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa

Hej!

Har en fråga på min blogg som du gärna kan svara på om du vill, skulle vara roligt att veta:)

Kramar!!

/Amanda



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: