2010-03-14
 15:46:27

- Sunday, lovely Sunday.



Hellu!

Idag sov jag läääänge. Det är najs!
Efter det har jag bara tagit det lugnt..
Det har jag gjort hela helgen och det
har varit awsome.

Söndagar brukar för mig vara lite deprimerande.
Det betyder att man har en helt veckas skola
framför sig & att man inte kan sova länge dagen efter.
Det brukar mest bli degande vid tv:n för min del &
skolarbete!

Idag har jag faktiskt inte den känslan. Jag har en del
saker jag borde gör idag.. Fixa lite hemkunskapsläxa,
läsa igenom NO och SO, städa rummet och garderoben.
Jag vet inte hur mycket av det jag kommer göra, men en
del blir det.

Men eftersom jag bara går måndag-onsdag den kommande veckan,
så är det inte samma deprimerande känsla! Dessutom åker
vi till flygplatsen nästan direkt efter skolan på onsdag.
Så, idag är jag faktiskt glad ändå!

Vad tycker ni om söndagar?

Ha en trevligt dag!


fanny
PUBLICERAT: 2010-03-14, 17:02:34 | URL: http://itsfancy.blogg.se/

vi får lov att dansa på fredagar, matte har lovet att stanna kvar så ofta hon kan! :) <3


H a i d i s -
PUBLICERAT: 2010-03-14, 20:58:27 | URL: http://haidis.se

Hallådär! :) Hoppas du haft en trevlig kväll. hihi..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: