2010-03-12
 17:09:15

- Some people are just painful, inside and out.


( även om ni inte ser linnet på bilden så bra, så är det ett lila
spetslinne(tog en större storlek så det blev som en tunika) och den är
ifrån HM och kostade 98kr!)

Idag är det äntligen fredag! Så otroligt skönt.
Skolan var OK, men efter vare inte se kul.
Hade sett så mycket framemot att få dansa &
sen finns det människor som är ute efter att förstöra och
helt enkelt beter sig som idioter! Oh, vad irriterad man blir!

Kom i alla fall hem vid 14.30 och gick och handlade lite.
Ska baka eftersom storasyrran har lite kompisar hemma imorgon,
och då frågade hon om jag ville fixa det.

Ikväll tänkte jag inte träffa kompisar(hur tråkigt det än låter).
Vill nog helst bara vara hemma och somna framför tv:n!
Jag tycker det kan vara lika härligt faktiskt.

Imorgon ska jag träna satan, ha hemmaspa och fixa lite i rummet m.m.
yeaay

Hoppas alla har haft en skön fredag & får en fortsatt trevlig kväll!


Emma
PUBLICERAT: 2010-03-12, 18:07:25 | URL: http://emmaschulz.blogg.se/

sv: Jag tror jag måste vänta en vecka längre på påsklov, har det vecka 14 jag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: