2010-03-25
 20:55:31

- Living life in peace.


En 'liten' Fia för 2 år sedan!

Vaknade imorse 06.15 med världens illamående &
det var vääldigt svårt att somna om. Pratade med mamma
som sa att jag skulle stanna hemma om jag mådde så
dåligt. Jag vaknade igen vid 10.00, pigg och frisk.
Vädret var dessutom underbart! Riktigt vårväder.
Så jag tog mig i kragen och gjorde mig iordning.
Sedan tog jag en promenad till skolan och var
med på resten av dagen! Det kändes jättebra.

Jag har dock stora problem med maten just nu.
Hungerskänslan ligger på ZERO och jag orkar verkligen
inte äta. Jag har inte varit hungrig på 4 dagar nu..
Jag har såklart tryckt i mig lite iaf, men det är verkligen
LITE. Jag har gått igenom liknande innan, men då
försvann den pga stress och press i skolan.
Jag hoppas iallfall att jag snart ska vilja äta igen!

Imorgon äre noprov & sen slapppppaaa.
Mys!

Ha en skön kväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: