2010-03-30
 18:02:43

- Ju ju just dance.


Just Dance,

Dagen har varit riktigt najs.
Jag vaknade vid 10.00, (carebox I know).
Åt en nyttig frukust(två knäckebröd, apelsin/äpplejuice, jordgubbar & Aktivia)
Det fick kämpas ner eftersom jag verkligen inte är en
frukost person.. Jag HATAR frukost. Jag kan verkligen inte äta.
Jag uppmuntrar ingen att låta bli frukost, men fy vad jag ogillar det.

Iaf.. Efter det gick jag en ganska lång runda med Max. Vädret var
soligt och fint (lite blåsigt dock!).

När vi kom in tittade jag på TopModel 10 och gick sedan
till dagiset för att prata om sommarjobb. Jag måste cykla
till kommunen imorgon och lämna in lite papper..

Vid 14.00 så cyklade jag till hagalid och hade dans i två timmar.
SÅ KUL DET ÄR! wohooo!
Sen cyklade jag och de andra tjejerna till CG och jag köpte jordgubbar.

Ikväll blire antingen Vicki&Line eller slappkväll!

HA DET NAJS.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: