2010-03-10
 18:15:55

- It's rough sometimes.


it was just the drop.


Skolan idag var rätt hemsk rent ut sagt. Jättetråkig och jobbig.
Jag vill verkligen bara att denna veckan ska vara över!
När jag kom hem vid 15.00 somnade jag och vovven Max i soffan,
mysigt men kanske inte det smartaste eftersom jag kommer få
problem med att somna ikväll.. Aja!

Om ungefär 20 minuter blir jag hämtad och körd till Malmö Dansakademin.
Det är Zumba som gäller. Det är riktigt kul så jag hoppas att det får mig
på bättre humör, för det behövs verkligen..

På lördag har jag bestämt mig för att ha en " ta hand om mig själv" dag.

* Träna
* Hemmaspa (ansiktsmask, bad, bodyscrub,tända ljus m.m.)
* Baka eller köpa något trevligt.
* Se melodifestivalen (final ju, heja Eric för han är snygg)

Jag längtar verkligen till Lördag..

Ha en fortsatt trevlig kväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: