2010-03-05
 23:17:12

- Fo yo hair.



1: Lee Staford har riktigt bra hårprudukter som inte kostar skjortan. Just denna produkt är en skatt för de som plattar håret ofta. Den skyddar, gör att håret inte slits lika mycket, resultatet av plattnigen håller längre, håret får en jättefin glans och dessutom luktar det supergott! Rekomenderar starkt. Finns på Kicks, åhlens m.m.

2: Tresemme's produkter har jag just börjat använda, men känner redan resultat. Jag har ett shampoo för färgat hår och en hårinpacking som reparerar skadade toppar. Det fungerar verkligen och jag ska definitivt köpa på mig fler produkter här ifrån. Finns att köpa överallt!

Ni får gärna dela med er om ni har andra tips! :)


matilda
PUBLICERAT: 2010-03-06, 08:08:39 | URL: http://qwentus.blogg.se/

Då ska ja testa det =) använder justnu en hårinpackning från wella som är min favorit justnu :D


Fia
PUBLICERAT: 2010-03-06, 15:56:25 | URL: http://mminii.blogg.se/

Oh, vad heter den och hur ser den ut? :)

Jag älskar att testa nya och se vilka som ger bäst resultat! Fruktis har en som reparera toppar som också är jättebra :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: