2010-03-31
 14:57:38

- Fireburning baby.


That little shortie's fireburning on the dancefloor.

Shue!

Dagen började med en härlig dusch och en nyttg frukost(fullkornsbröd,te,apelsinjuice & ägg)
Sedan blev det en riktigt härlig dusch(lång & varm, myys) och en tur med vovven.
Jag har varit på kommunhuset nu och lämnat mina papper så nu hoppas jag verkligen
på ett sommarjobb på dagiset här vid mig! Hade varit helt perfekt. Då kan jag fortfarande
träffa kompisarna på kvällen och åka till stranden m.m.

Jag längtar verkligen till sommaren! Det är nog det härligaste som finns..
Solblekt hår, gyllenbrun, avklippta & slitna jeansshorts med en snygg tisha &
converse i en härlig färg! Långa sommarkvällar med kompisar, fester, strandkvällar,
bada & sola. Kanske åka utomlands med familjen och tillbringa mycket tid i vår underbara
sommarstuga.. O, vad jag längtar!! Jag älskar dessutom att jogga på sommarkvällarna!
Hög musik och bara springa på i den härliga luften..

Back to reality.. Nu sitter jag här och lyssnar på musik och taggar inför kvällen.
Då blire Deep med flickorna. Ska bli så kul!

Innan det blire Zumba med bästisvicki & bästisline. NAJS!

Hope you'll have a great night!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: