2010-03-23
 15:59:30

- All I am is sick and tired.



Det är min tunga på bilden & inte en stor tjock läpp! haha.
Sjuk som man är & ser risig ut The ugly truth kan man säga!
Inget smink, nyvaken och allmänt gräslig.

Maginfluensan är inte kul, men jag har inte spytt mer idag!
Yeay. Så jag är väll på bättringsvägen.
Jag håller på att anteckna NO som jag gjort hela dagen.
Det är många sidor & prov på fredag. aaaah.

Imorgon MÅSTE jag till skolan för då äre NP i Engelska.
Jag tycker det ska bli roligt faktiskt. Jag har alltid gillat
engelska.. Men nu ska jag inte säga för mycket, för då kommer
det gå dåligt! haha..

Litet schema för de kommande dagarna:
Onsdag: NP Engelska, Zumba på kvällen (om jag får för M&P)
Torsdag: Lång dag i skolan!
Fredag: Skola, NO-prov, dans<3, riktig slappkväll.
Lördag: Fira morfar med släkten!
Söndag: Brunch med ett gäng tjejkompisar i malmö & sen bästa Amanda
på kvällen. <3

Sen äre påsklov! YES!

Ha en skön eftermiddag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: