2010-03-31
 15:31:25

-



"Just try your best,
Try everything you can.
And don't you worry what they tell themselves
When you're away.
Live right now and
Just be yourself.
It doesn't matter if it's good enough
For someone else."
Jimmy Eat World - the middle

Jag tror att varje människa har tvivel och är osäkra på sig själva.
Jag vet att jag har det och är ganska så säker på att jag inte är den enda.
Alla snackar om alla och man får alltid höra åsikter om saker man borde ändra
med sig själv. Det man måste komma ihåg är att personen som säger till dig att
du måste ändra på olika saker, har antagligen fått höra både det ena och det andra själv.
Hur svårt det än är, gäller det att försöka sätta upp en mur som håller borta de onödiga åsikterna.
Det tar tid, men till slut så kommer men till de stadiet att man kan rycka på axlarna.

Du måste komma ihåg att det är DITT liv. Ingen annan bör lägga sig i och säga hur du ska vara.
De får sköta sitt eget & du ditt. Vem ger andra rätten att bestämma över hur du ska vara? Varför
skulle deras åsikter vara viktigare än dina?

Skitsnack Kan ofta handla om hur man ser ut, men du är vacker som du är och du ska få vara som du vill.

Jag är väldigt dålig på att följa mina egna råd, men jag försöker. Jag hoppas att min mur snart är uppbyggd.


Alina<3<3
PUBLICERAT: 2010-03-31, 17:15:49 | URL: http://alinamira.blogg.se/

Vad fiint skrivet! <3<3 :)


Pam :)
PUBLICERAT: 2010-03-31, 20:07:14 | URL: http://soetpam.blogg.se/

sv: ehh tack så mkt! ;d

jo det är första gången jag gör det förutom när gammla jeans inte passar längre, dom klipper jag alltid och dom blir till shorts men sen har jag aldrig gjort såhär men det funkade!.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: