2010-07-12
 13:25:50

- It's like rain.



Idag vaknade jag vid 10, åt frukost & gick ut med hunden.
Vid 12 kom Fancey & då hade jag lagat lunch till henne.
Sen fick hon efterrätt innan hon stack tbx till jobbet.
Kladdkaka med kolakräm, jordgubbar & grädde.

(Gör en vanlig kladdkaka, sen gör ni kolakrämen
genom att koka upp socker, grädde & sirap.
Låt det koka länge och stå och veva runt. Inte på hög värme,
då kokar det över. När den tjocknat en del häller du upp lite
i ett glas med kalt vatten. Om det blir en ganska tjock kräm på botten kan du
ta bort kastrullen. Lägg kastrullen i kallt vattenbad så tjocknar krämen
ännu mer och rör runt hela tiden. När krämen är färdig brer du den över kakan.
Dekorera med marshmallows. Det är sjukt najs!)

Jag hade velat sticka till Malmö & shoppa lite idag,
men det är alldeles för varmt! Jag går fixa på rummet istället,
även fast det också är för varmt..
Blir nog ett dopp i poolen också!

Peace!


Leia ♥
PUBLICERAT: 2010-07-12, 15:00:02 | URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Så snällt gjort av dig! :D



Jag tar det mest lugnt. Vet inte vad som ska hända riktigt heller :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: