2010-07-15
 23:45:37

- To a boy so heartless.



Nu är jag hemma ifrån kusinerna. Mycket trevligt var det!
Imorgon var tanken att jag skulle följa med Anna och se
MFF träna, men jag måste verkligen städa i min garderob!
Jag lovar, där ser ut som ett bombnedslag. Mina föräldrar
gick med på att renovera ett litet rum i källaren så att
det blev en garderob/ett litet dressingroom till mig eftersom jag
inte fick plats med mina kläder och nu får jag inte plats i byrån som
är där inne och stången i taket så jag MÅSTE fixa där imorgon och ställa in
en byrå till! Haha, wooooops! Jag inhandlade dessutom 2 klänningar,
1 linne och 1 kjol idag.. Allt tillsammans blev 195kronor, man måste gilla rean!

Bilder på det jag köpt, dagens outfit och på det jag fick av Vicki och
Line kommer in så småningom. Ska försöka fixa det imorgon!

Nu ska jag fortsätta chatta med Line, min knas! <3

Sovgott!

Peace.


Anonym
PUBLICERAT: 2010-07-16, 00:04:59 | URL: http://idaaaaass.blogg.se/

tack så mycket !! :)

jag har faktiskt köpt det i frankrike tyvärr.

haha, dom hade så underbar halsband där! o jag älskar färger <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: