2010-07-11
 21:08:47

- So I wont give up.


Sooner than it seems, life turns around.

Dåligt uppdatering igår eftersom jag verkligen inte orkade sitta vid datorn.
Vi har nämligen OTROLIGT varmt här i Skåne. 35 grader var det igår & idag
skulle tydligen vara den varmaste dagen på året, vilket måste betyda att det
var ännu varmare idag.. Men sedan sa de att igår var den varmaste dagen i
Sveriges historia? Jaja, dem säger mycket!

Jag sitter just nu och tittar på VMfinalen! Inte mycket spännande har hänt än
sålänge! Nästan hela familjen hejar på Holland. Jag hejar igen på de som spelat mest
rättvist, haft flest målchanser och haft bäst samarbete innan första halvlek. Jag hoppas
att det är Holland så att jag kan hålla med de andra, men om det är Spanien så hejar jag
på dem. Har jag inte bestämt mig till första halvlek så blir det faktiskt så att jag hejar på den
som vinner tror jag! När det gäller dessa två lagen är jag inte så insatt..
Däremot när Manchester United börjar spela i Augusti, DÅ hejar jag satan!

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska köpa en ny plattång eller en ny bikini..
Jag behöver en ny palttång, men har hittat en jättefin bikini.. Hrmm (carebox, I know!)

Aja, nu återgår jag till fotbollen!

ha en skön kväll!

Peace.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: