2010-07-16
 19:59:09

- Baby, from the start.


Nästan nyvaken på bilden, haha!

Idag vaknade jag vid 09.45 och åt frukost och tog en runda med hunden.
Efter det blev det HÅRT ARBETE!! Jag städade nämligen min garderob..
Shitpommesfrites så mycket kläder där var! Började vid 11.45 och var färdig
vid 14! Haha! Men där blev otroligt fint. Tänkte be pappa köpa en stång till
som jag kan sätta i taket och hänga klänningar på.. Jag har en stång, men
vill gärna ha en till. Vid 16.00 mötte jag Fanny och så hämtade vi Gabbi och stack till Lund.
Jag ville så gärna hitta ett helt blommigt vanligt linne, men inte någonstans fanns det!
ETT VANLIGT BLOMMIGT LINNE, I JULI?! Det borde inte bara såååå svårt och hitta..
men nope!

Snart ska jag fixa mig lite sen får vi se vad som händer!

Ha en riktigt skön sommarkväll!

Peace.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: