2010-04-21
 20:51:05

- You gotta work it, so work it now.


London.

Här sitter jag i köket framför mammas bärbara dator med min Hustler Energizer dricka
och en hel hög skolarbete. Jag känner mig riktigt vuxen som inte sitter framför tv:n
men läxorna som jag gör ibland när jag försöker slappna av samtidigt som jag får någonting
gjort! Det känns faktiskt riktigt skönt att komma någonvart!

Igår var det idrottsdag. Mycket roligt eftersom jag hade dans hela förmiddagen, FIA LIKEY!
Och sedan Yoga på eftermiddagen. Också riktigt trevligt. Dessutom slutade vi  2 H tidigare.

Idag slutade vi redan klockan 12! Wihoooo. Jag och Amanda gick hem hit efter skolan och hade
en very najs time och jag gjorde min glasspecialare till henne. Ischokladglass med oboypulver och
strössel, muuummms!

Imorgon är det NP i matte, bild och drama (andra lektioner med men dom är sådana vanliga).

På fredag blire rouligt! Jag slutar klockan 12, dans klockan 13 och sen Lund med Fanny för att
shoppa sån man inte kan leva utan. BARA NÖÖÖDVÄNDIGA SAKER, haha!
På kvällen sover jag hos fanny med Mathilda och Gabbi(och Fanny såklart, men dah).

På lördag blire dansaudition för Fanny och Mathilda då jag och Gabbi följer med som stöd. LYCKA TILL
TJEJER!!!

Söndag blire plugg med bästisvicki <3

Nu fortsätter skolarbetet.

TJING!


fanny
PUBLICERAT: 2010-04-22, 18:53:49 | URL: http://itsfancy.blogg.se/

BARA NÖDVÄNDIGA SAKER!

Hahaha :D det sak bli sjukt roligt imorgon ! :D

Men FAN vad jag är nervös för lördag... :S:S:S:S:



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: