2010-04-04
 15:53:59

- The happy place.



Jeans: 199kr GinaTricot.
Aprikosfärgad tröja:129kr GinaTricot
Vanlig vitt linne: 15kr Primak London.
Skärp: 10kr Primark London.
Örhängen: pris? Hm-

Jätteroligt hos Fanny igår! Thanks to you all!
Pratade om annorluna matvanor & Wannas tar ju priset.
Mjölk i pyttipanna, salt i cola & rå bacon? Omg, som jag flabba.
Jag tyckte JAG var konstig som har morötter till Billys pizza.. HAHA!
Jag drack 2 och en halv burk energidryck igår, så när vi cyklade hem vad jag
riktigt spidad.. Jag hade världens energikick! Det är ju som att klunka 3
koppar kaffe... Jag somnade iallafall gott vid 04.00 efter att ha sett
Shaun of the dead med syskonen mina. Det var en riktigt brutal,
äcklig, rolig och grov zombieskräckfilm som vi skrattade gott åt!

Idag vaknade jag vid 12.00 och har tagit det lugnt hela dagen.
Lovet börjar närma sig sitt slut & det har varit så kul! Kompisar,
shopping, dans, skratt & massa mys. Imorgon väntar
Ullared med min snuttepluttasmulan Amanda! Riktigt kul!
Blir hämtad klockan 06.00 ungefär, haha!

Snart ska vi nog åka och hämta pizza för alla är lata och trötta idag!
Men pizza äre inget fel på.. (kanske sticker in någonstans och köper godis också)
hehe!

Hoppas ni får en mysig söndag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: