2010-04-14
 14:09:35

- Sunshine.











Idag stannade jag hemma eftersom jag haft ont i magen hela natten.
Jag vet egentligen vad det beror på men ja.. Fick iallafall bli så.
Tycker inte alls om att vara hemma. Jag kan aldrig slappna av!
Jag är hemma rätt ofta eftersom jag mår jätteilla varje morgon och har
gjort i 9år. Jag gör så gott jag kan men ibland så går det inte.

Jag har iallafall haft en mycket mysig dag idag. Det har varit strålande
sol och 16 -17 grader! Riktigt härligt!

Jag och Anna bestämde oss för att ta en lång runda med Max och fika på
Ica(RIM). Nybakta bullar och jordgubbar, yummi!

Sedan satte vi oss ute i solen i trädgården (som ni ser på bilderna. Klicka för
större storlek).

Nu sitter jag här inne och kollar igenom Londonbilderna. Ooooh vad jag saknar!
Jag MÅSTE dit igen någon dag.

Nu ska jag och Anna snart ha OTHmaraton, yeaay!

BIG HUG.


Sussie Natalie
PUBLICERAT: 2010-05-09, 18:39:08 | URL: http://hellosus.blogg.se/

härliga sommarpics!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: