2010-04-10
 16:40:51

- So am I still waiting?


You just gotta love those pretty eyes.

Wanna igår, mycket trevligt även om jag förstörde lite, hehe!
Tack alla! <3

Kom hem ganska sent och la mig i soffan. Somnade såklart
och vaknade vid 12.00.. Vi skulle egentligen åkt till stugan
idag med så blev det inte. Vi har haft en mysig slappdag istället
och jag har varit allmänt sliten! Som ni ser på bilden är
mjukiskläderna på.. Det är faktiskt helt ok att se
förjävlig ut ibland, haha!

Just nu kollar jag igenom bloggarna jag följer & lyssnar på
spotify. Min spellista är otroligt blandad har jag räknat ut..
Vicki brukar säga att jag har så konstig musiksmak,haha!
Men så kan det ju vara!

Ikväll blire god mat och tv. Ska läsa på hemkunskapen
och boken jag läser i svenskan.

Hoppas ni har en skön lördag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: