2010-04-18
 12:06:06

- Meet me halfway.


I London.

Dålig uppdatering=fy Fia!

Fredag: NP i matte. Gick helt ok! Träff med mina fina bästavänner på kvällen & hade superkul!
Lördag: Åkte upp till stugan! Åt årets första mjukgglass med strössel, mumms!
Söndag(idag): Vaknade vid 10 och vädret var jättehärligt! Varmt och soligt så jag jobbade lite i trädgården och nu sitter jag här.

Snart ska vi äta och fixa mer i trädgården. Jag ska slå upp NOböckerna också lite grann. Antecknade färdigt allt igår så jag känner mig smått duktig!

Ha en skön söndag!


fanny
PUBLICERAT: 2010-04-21, 20:46:42 | URL: http://itsfancy.blogg.se/

jag hoppas att din lilltå har rätt! :)

efter auditon ska vi iallafall ut i malmö och deppa eller fira! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: